onsdag 27 juni 2012

Solat, shoppat, bakat, SYTYCD!!

Idag var jag och vovven ute på en härlig långpromenad i solen som avslutades med att han simmade i älven och jag badade benen :) Underbart! Sedan la jag mig på balkongen i solen och somnade! Vaknade av att man typ dreglat ner halva ansiktet, haha fräsch!! Men solen har stekt iaf och tror bestämt att det vart litte färg ;)

Ikväll så har jag tvättat, städat och bakat :) Testade att göra hallonmuffins UTAN socker :) Hade i ingredienser efter eget påhitt.. för att få lite sötma så hade jag i lite vaniljsocker, kakao, vaniljyoghurt :) och för att få lite mer smet så lite vatten för den vart för seg och hade ingen mjölk... sedan så var det ägg och mjöl som grund och när smeten låg i formen så var det frysta hallon i, skivat smör ovanpå + pärlsocker... Vart helt okej muffins som kändes lite mer matiga och nyttiga i smaken ;)

Shoppade lite idag med ifrån Evas Underkläder :) Shoppade till en kommande plåtning! Hur det kommer att se ut får ni se längre fram ;)

Nu ska jag hänga upp lite tvätt i pausen på mitt favvoprogram SYTYCD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar