tisdag 24 juli 2012

Gästbloggare med intervju!

Det här inlägget handlar om snyggingen Vicky och en intervju som jag gjorde med henne idag! :) En grym modell med glimten i ögat som siktar högt! Och jag är säker på att hon kommer att nå allt det hon drömmer om!

Varsågoda här har ni henne!


Namn: Vicky Blomsten

Ålder: 24

Bor: Göteborg
Hej snygging!
Hur gick det till när du började modella?

Halloj sötnos, det är en rätt rolig historia faktiskt och ska försöka dra den kort.
Jag minns att jag som liten alltid drömt om att modella, så satt jag hemma en kväll vid datorn och surfade in på en modellsida där jag såg en tjej i min
närhet som var modell. Så jag mejlade henne om hur man kunde gå tillväga så fick jag svar rätt så snabbt där hon drog med mig på en plåtning som servetris,
och detta var mitt i lunchruschen och det tyckte jag var svinkul och så spånade jag vidare på detta - ja jag skulle kunna fortsätta men på den vägen är det iaf ;)


Du är ju mest inriktad på glamour, hur kom det sig att du valde just den stilen?

Jag har försökt att skapa en så bred portfolio som möjligt och testat mig fram i vad som känns rätt för mig och då landade
jag på underkläder/glamour men gör fortfarande korten till min egna stil då jag blandar och mixar till något extra speciellt som tilltalar tittarna.


Hur känns det att va en sådan stor förebild och inspirationskälla för många?

Det känns riktigt roligt faktiskt att fler och fler kommer fram dagligen och även nu modellerna själva.
Jag hjälper ju till så mkt jag kan och är även en god lyssnare även kring sådant som kanske inte just bara rör modellandet.
Lite av en psykolog kan man säga ;)
Jag behandlar folk ömsesidigt och är mån om mina fans.


Vad har du för planer med ditt modellande?

Jag har ju min Miami plan - flytta dit och utvecklas, och jag lovar er att inte en enda plan har gått i krash så det kommer inte detta heller att göra.

Har du varit med om något hemskt under en plåtning någon gång?

Ibland är man väldigt dum eftersom jag alltid säger till folk som vill modella att alltid ta med sig någon, men jag själv har aldrig gjort det och kan berätta att just den
gången så kändes det bara inte som jag skulle åka själv..så jag tog med min dåvarande kille och det visade sig att denna fotografen var världens äckel gubbe.
Han tog zoom bilder topless på mig när jag inte visste och printade ut dom till hemmet i 70x100 pix.
som alla vet gör ju jag absolut inte topless!
Jag fick inte en enda bild ifrån den plåtningen så jag har än idag inte förstått vad hans syfte var med plåtnigen?


Vilken är den bästa plåtningen du gjort och varför?

Det är ju helt klart bowlingen med min pojkvän Nicke <3
Jag har aldrig fått så bra kort som nu när vi blivit ett team..men det är absolut för att det finns kärlek där och
det syns i bilderna att vi har skitkul, det glimmar i mina ögon och allt är så härligt..ni skulle bara se oss mellan tagningarna när vi står där och fjantar oss med
att tex göra tranan posen ;) haha!


Ser du något negativt i att vara modell och få mkt uppmärksamhet?

Absolut inte!
Jag anser att kan man inte ta skit/kritik så ska man inte ge sig in i leken!

3 snabba:
Hårt - Mjukt

Hårt!

Skor - Smink

Skor

Ragga - Bli raggad
Ragga
Tack för dina svar snygging! :)
Vill ni se mer av Vicky så gå in på hennes blogg vet jag!
--------> Vicky of Sweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar