fredag 6 juli 2012

Semester!!! :D

Igår var en härligt solig dag som spenderades på balkongen tillsammans med en vän där vi stekte allt vi kunde passa på för att bli lite bruna ;) Hon var långt brunare än mig redan innan men jag gjorde det jag kunde.. hahaha... Sedan på kvällen var det jobb som innebar fullt ös! Och det känns idag =/

Fy fan denna smärtan som är i kroppen alltså... kan man inte bara få vakna upp och så är den borta!! Så less på att den ska förstöra så mkt! Hämma en och påverka en negativt =( Ledsamt... Men men det är bara att kämpa på! Som vanligt!!

Foto: Puss på er!! ;) Ha en fiiiin dag <3

Idag så har jag städat och gjort fint i lägenheten innan baby skulle komma hem.. Sedan var jag iväg och gjorde 4 lugna men plågsamma timmar på jobbet pga hur ont allt gör just nu =/..

Men när jag kom hem så möts jag av ett stort leende och fina blommor! Älsklingen var redan hemma och hade köpt 3 röda rosor med brudslöja och grönt till mig <3


Han är bara så underbar!!!! Inte av någon annan anledning än att han kände för det och att "du är du" som han sa :) Tihi gull!!! Sånt kan verkligen göra ens dag!!! Och det gjorde det!! Bättre start på semestern och den här kvällen kunde det ju inte blivit ;)

Myspys!!

Därefter åkte vi och handla, köpte med oss sushi och har spenderat kvällen i soffan. Just nu tittas det på Le Mans ;D hehehe....

Ha en trevlig helg alla

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar