tisdag 24 juli 2012

Spännande saker + gästbloggare!

Nu händer det spännande saker! Vilken underbar semester :) Kommer snart kunna avslöja om vad som händer i mitt liv just nu!! tihi! :))

I helgen så var jag i gbg och fotade inför glamourkalendern som jag skall va med i :) Vilken resa! Börjar med att tåget var försenat! Skrrrräll sj!! Men vi kom ner iaf och längs med vägen hoppade Mami på och gjorde mig sällskap till plåtningen :)

Plåtningen gick skitbra och va grymt kul!!!! hoppas på riktigt bra resultat ;) När vi skulle därifrån så startade dock inte bilen så det blev lite panik för vårat tåg skulle strax gå! Hahaaha men det löste sig så vi fick skjuts av en annan in till station! Kommer på tåget i tid, åker till trollhättan och där tar det STOPP!! suuuuuuck!! Inställt tåg och inga ersättningsbussar utan de fick de börja jaga på plats! Tog några timmar om man säger så! 3 h senare kom jag hem mot vad jag skulle gjort egentligen men jag kom hem iaf! Busschauffören som körde oss hade sin sista semesterdag så jag tyckte så synd om han :( men han va så go och glad o mysig! :D

Här har ni lite BTS-bilder iaf! Den riktiga bilden får ni vänta med tills kalendern kommer ;) Då kan ni köpa den o låta eran vägg hemma prydas av brudar vetja ;) hehe!


Sminktime! :)


Testar ljus!


Plåtning!

Snart kommer det en gästbloggare här oxå! Stay tuned för att se en intervju som jag gjort med en hottie ;)

Puuuuss

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar