onsdag 25 juli 2012

Skräckfilmskväll! Iiiih!!

Dagen spenderades idag på stan tillsammans med min brorsdotter + svägerska och en kompis till henne. Gick i affärer och lunchade sen. Åt en såååå god lunch på Vero. Kan jag verkligen rekommendera! De har byggt om och ändrat lite koncept och det har blivit såå fräscht och riktigt riktigt god mat :)! Nom!!

Idag har det varit riktig sommarvärme för en gångs skull och soooool! Underbart jäkla skönt!! Lövely! ;D

På kvällen sen så var jag bortbjuden på skräckfilmskväll och hemmagjord pizza tillsammans med mina girrls <3. Supermys var det! Och en riktigt bra skräckis! Så bra att vi alla typ satt o skrek, skrämde upp varann och vågade inte titta!! DÅ är det en bra skräckis!! Uuuuuuh!! The woman in black heter den - en film som jag rekommenderar! En sån film där musiken ökar för att tystna och du vet att nåt är på gång att hända åsså PANG så händer det grejer o du typ skiter ner dig! Hahahah ;)

Nackdelen är att man är en aniiiingens mörkrädd nu =/ men men eftersom jag gillar skräckisar så får jag ta det med! ;op

Dags att nana kudden, imorrn är det en spännande dag!

Puss

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar