måndag 2 juli 2012

Vad hände?

Alltså vad hände? Hur gick det till? Hur kunde dagen gå så fort! :op Jag fattar ingenting, var tar timmarna vägen liksom!

Mina planer gällande den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt, någon som är förvånad? Haha inte jag iaf! ;D

Blev inget fix i lägenheten eller i garderoben eller nåååt sånt men annat har en ju gjort iaf ;) Hunnit med 2 pw's med hunden och det gjorde oss gott! Önskar att min kropp kunde må lite bättre men man kan ju inte få allt! Tur att man kan bita ihop så bra iaf!

Annars har jag varit till affären och handlat lite och även fixat mina naglar.. Den här gången har jag bara filat och målat dem hemma men nu ser de lite fräschare ut :)

Köpte mig världens bästa godis förut i affären! 2 liter jordgubbar!!! ;D Mmmmums!!!! <3 Görgött!!

Nu ska jag titta på Discomammor på 3an!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar