söndag 1 juli 2012

Resumé! ;D

Hej hopp gummi*pip*! ;op Lättroad jo jag tackarrr!

Vilken fin helg man har haft - m-m-m-mmmmyyyyys <3

I fredags så var jag och en kompis och shoppade lite, litte nytt till garderoben närmare bestämt :)
Sedan så lagade jag och älsk god mat på kvällen och hade fredagsmys all in <3

Foto: Did some shopping yesterday <3

My shopping

Igår tog vi en lååång sovmorgon, åt en mysig frukost, tog en långpromenad med vovven och bara slappade innan det var dags att åka och hämta supersnygga syster på tågstationen!! :)

Foto: Big love <3

Big SisterLOVE <3

När vi hämtat henne tog vi porschen ut till Maxi och handlade det sista inför kvällen för då skulle vi joina godingar ute i det gröna för grillning! Trodde dock ett tag att vi skulle få ställa in pga ösregn men det sprack så fint upp och blev strålande sol <3 Riktigt trevligt, mysigt och gött var det att umgås ett tag och grilla. Nomnom! Jag och syster dök in på roséBiB:n och njöööt där på en filt i gräset ;)


Det här underbara kortet togs på mig och min älskling igår <3 Älskar det!! Han är verkligen The LOVE of my life <3 <3 <3 Sån himla underbar människa så orden räcker inte ens till! Han gör mig överväldigad och mållös varje dag bara pga hur han är - finns ingen finare, bättre, underbarare! Lövert! ;D

När vi var nöjda och hade grillat klart så drog vi hemåt och så fortsatte jag och syster smutta vin och babe bjöd oss på shots ;) Nom!! När vi kände oss redo tog vi bussen inåt stan och gick ut och dansa! Blev inte så mkt dansande men lite iaf :) Sjukt varmt var det ändå!! Svettdropparna på ryggen var mer än tydliga om man säger så! ;op

När det var stängningsdags och vi kände oss nöjda tog vi bussen hem och hade skitkul, skrattade högst på både torget och i bussen tror jag! ;D Hahaha våran törra och sjuka humor går inte av för hackor ibland alltså! Hem kom vi och då kröp jag ner bredvid min fining och somnade så gott <3

Idag gick jag upp tidigt för att åka iväg på en plåtning med en ny fotograf! :) Vi fick jobba snabbt för att hinna innan regnet kom och vi lyckades! En riktigt duktig och trevlig person vid namn Billy H och våran kommunikation gjorde att sammarbetet fungerade och att det flöt på bra! Man vet ju aldrig hur det kommer att gå när man träffar nya människor och det viktigaste är ju att båda förstår varann och hjälper varann för att få grymma bilder. Jobbade som sagt snabbt och fick många grymma bilder trots den korta tiden :)


Liten sneakpeak! Kommer mera! ;)

Annars idag så har jag, syster och babe bara slappat och haft det gött. Svärfar kom en sväng på besök och tog en fika. Syster åkte sedan hem på kvällen och babe + svärfar iväg på jobb.

Nu gör jag som mååånga andra I guess - tittar på Spanien-Italien ;)
Än så länge leder Spanien med 2-0 , jojo! ;)

Puss puss puuuuuss my sweeties

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar