tisdag 29 maj 2012

Desperate Housewifes + brödbak!

Hej snuttingar!

Idag har jag pratat med läkaren igen... Det finns väl en plan för mig nu men vette fan hur det kommer att gå... Det har ju inte gått särskilt bra hittills men en längre sjukskrivning, ny sjukgymnast, ny medicin osv så kanske vi kommer rätt...? Hmmm we'll see... Men jag kämpar på allt jag kan!  Jag SKA bli frisk och kvitt smärtan! Jag SKA!!!!!

Annars idag då.. Jo jag har jobbat såklart! Det gick väl bra men en dålig dag med kroppen idag så det var kämpigt.. mkt ont och mot slutet av dagen fick jag även väldigt ont i huvudet... Men mkt går på ren vilja så jag jobbade de timmar jag skulle... Duktig tjej...

Efter jobbet tog jag med mig min ögonsten ut i solen och gick en liten sväng, skönt att röra på sig i den mån man kan <3 Luktar så gott ute och är så grönt o fint!

Ikväll har jag städat lite och bakat lite frukostbullar <3 Mums!

Nu tittar jag på Desperate Housewifes och snart är det Big Brother!

Har även hänt lite saker idag som kan behövas ta beslut om så småningom - våga eller ej?! Jag hoppas på våga ;).... hehe...

Hoppas ni har en trevlig kväll - nu ska jag ta mig en nybakat brödbulle till ;)

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar