måndag 21 maj 2012

Photoshoot!

Hej godingar!!

Preliminärbokad plåtning på torsdag :) *yeyy* Ska spåna lite idéer annars så skall vi köra lite spontant bara :) Hoppas på fint väder så att man får lite gyllenbrun hud också ;) Wiie wiie wiie :)

Känner verkligen att jag behöver detta nu! Då jag levt med min värk så länge nu så behöver man lite egoboosts! Sen så hoppas jag att jag klarar av det oxå... Men det gäller att ta fasta på de positiva sakerna när man mår dåligt, det vinner man på i längden!

Är så frustrerande när inte kroppen lyder och vill det man själv vill.. känna sig fången i sin egen kropp... Man är pigg och glad men kroppen gör så ont så att den positiva energin försvinner... Man ska inte behöva kämpa för att va glad... Speciellt inte jag som är solstrålen själv i vanliga fall ;) Tråkigt då när man helt plötsligt måste anstränga sig för att va det.... Inte bra!!! Så jag är värd en egoboost på torsdag och en bra egoboost är då en plåtning eftersom det är en sån stor passion hos mig och ger mig lyckorus :) så det så! Haha ;D!

Idag har jag jobbat och sedan vart jag tyvärr sängliggande i några timmar för det var ajaj :-/... Ikväll så har jag pratat i telefon flera timmar :), varit ute med vovven på en kvällstur och efter kvällsmaten sitter jag nu och tittar på kvällens BB-avsnitt! Var så skönt att gå ut ikväll.. Tog på mig en fleecetröja men när jag kom ut möttes jag av en varm vind :) fatta va härligt!!! Sweet Summer ;) <3

Imorrn har jag en ledig dag! Hoppas jag inte har alltför ont i kroppen så att jag kanske kan träna litte :) Vore sköööönt! Blir nog att ligga i solen och få lite färg på sig med för nu är det allt på tiden! :D

Puss puss honeys

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar