lördag 19 maj 2012

Vilket härligt väder det är ute! Det gör en på bra humör det :) Härligt att känna att solens strålar bränner i ryggen när man är ute och att det är på gränsen till för varmt med jacka på :) sommaren kanske är på väg trots allt?

Det är ju så grönt och fint ute också! Massa blommor och träd som doftar ljuvligt!! Nu skulle man passa på att va utomhus och plåta och ta vara på den fina naturen :) Älskar att plåta ute, finns så många möjligheter till bra bilder! Och så känns det så fritt :) tihi.....

Igår var det fredagsmys med mina prinsar och prinsessor. Det vart en favorit i repris med sushi och rosé :) Nomnom!!

Idag föreslog älskling att vi skulle ta en svänng till Stadium Outlet och titta! Sist gång vi var där så fanns det typ inge o ha.. eller iaf inte bland utbudet av skor och det är det jag är på jakt efter nu! Gå,jogga,spring skor! :)

Satt ute på balkongen med mina fyrbenta förut och de tycker att det är så skönt <3 Satt och drömde mig bort till ett hus med stoooor trädgård där de kan gå ute hur mycket de vill och jag med :) Kanske det blir verklighet snart? I hope so <3

Nej nu ska jag ta och fräscha till mig lite om vi ska dra snart! Men ni får ha en fiiiin lördag <3

Massa kärlek!


Foto Tony B
Modell Jag

Jag som "lekt" med bilden :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar