lördag 12 maj 2012

Falska människor

Falska människor de finns verkligen överallt och fy va tråkigt sånt är. Eller man väljer ju att försöka undvika dom i möjligaste mån. Men man blir så less på att märka att de även finns bland dem som kallar sig ens vänner... Är man en riktig vän om man är falsk? Är man ens en VÄN då??

Det märks så himla tydligt nu också vad mycket som facebook styr. Många tar fasta på allt som skrivs där till punkt och pricka. Det som står är det som gäller överallt! Som tex om jag skriver att jag är glad, planerar plåtningar osv. Då är allt tipp topp jämt och ständigt även utanför. Förhoppningsvis är det ju så men som många inte tänker på att vissa kanske inte vill skriva ALLT som händer.. Plus att man kan va glad och må bra ena stunden men att saker även kan hända som man inte väljer att ta upp...

Jaja suck.. Min poäng är att det är så tråkigt när man märker att det snackas skit bakom ryggen på en.. Hur kan hon säga si när hon gör så osv osv.. Endast pga vad de läst på fb.. haha patetiskt...

Vad är det som är så svårt i den här meningen att förstå: Undrar du över något så prata MED mig istället för OM mig för den ENDA som kan ge det RIKTIGA svaret är JAG!!?!??!! Svårare än så är det inte... Men ändå skall det upprepas gång på gång på gång...

Om personen inte kan va vän nog att följa de här enkla små stegen så tänker inte jag ödsla tiden.. Eller jag lägger inte ner mig något nämvärt... det tar alldeles för onödigt mkt energi mot att umgås med såna som kan va ärliga och tala med mig istället, inte va rädda för att fråga...

Visst skulle inte jag ha några problem med att ta upp och ifrågasätta personen/personerna men varför ska jag behöva göra det när det är de som har problem och inte jag? Tycker bara att det är så trist att det pågår.... 

Hahaha jajaa va tvungen att skriva lite nu bara om detta... ibland blir jag bara så matt på att se och höra hur folk beter sig.. Vill du va min vän - visa det då och håll inte på med någon jäkla skit, för då kvittar det BIG TIME!! Då är endast våran vänskap baserat på facebookvärlden som du tydligen följer - den riktiga släpper jag inte in dig i för den är till för såna som ser och känner mig och inte facebook-Lina eller va du nu vill kalla det... Hoppas ni fattar va jag rör om!? ;op

Sååååå däääära da mina honeys... Hoppas ni har en bra helg <3 Dags att göra lite mat här nu tror jag ;)

Kärlek till er alla goingar där ute som stöttar mig i det jag gör och för den jag är <3 <3

Pyss

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar