tisdag 22 maj 2012

So DAMN good!!! :)

Tjabba tjena hallå goingar!!!

Idag så har jag träääänat :) Fatta va gött!!!! Gick till gymmet 40 min - körde crosstrainer 30 min - gick hem 40 min. Låter kanske inte så speciellt och mkt för er men för mig var det UNDERBART SKÖNT!!

Jag har ju varit sjukskriven sen i november och har inte kunnat träna någonting då jag har haft svårt att röra mig pga smärtor. Förra våren/sommaren tränade jag sjuuuukt mycket så att från träna 3-4 ggr/v till ingenting var hårt :( Fruktasnvärt frustrerande och ledsamt!

Min träningsabstinens har vuxit sig starkare och varit så frustrerande när man inte kunnat göra något åt den men idag så!!

Så mitt mål var att jag skulle gå till och från KMTI, köra 30 min på crosstrainern - and I did it!! sån lycka!! Det var så gött att få svettas och känna hur kroppen fylldes på med färsk ny energi. Den befriande känslan man får när man tränar är oslagbar! Frihet!

Något som störde mig när jag stod på crosstrainern var att det gjorde så ont i fötterna... Det som händer är att de somnar och det sticker i dom.. Precis som om man skulle ha på sig för hårt knutna skridskor :-/... skitskumt! Men jag lät inte det stoppa mig utan kämpade på! Och det är jag så glad för - såååå oerhöööört glaaaaad ;-)

Blir spännande och se om man får sota för detta men det skiter jag fullständigt i just nu! För idag behövde jag ego-boosta mig själv och fylla mig med ny glad energi! Så det gjorde jag!! Är ju en sak om man får träningsvärk - det vore bara gött för det är en sköön värk det ;-) Det andra får gärna hålla sig borta!!

Sådär då har jag skrivit om min träning för idag :) Känner hur jag ler hela tiden, tänk va lite som kan göra mkt ibland ;)

Puss puss puss

<3






Träning utomhus förra sommaren!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar