söndag 6 maj 2012

Motormässan

Idag så har det varit en fin dag :) Tog oss en kik på Motormässan, fast vi gick aldrig in utan kollade när vi var ute på en promenad. Såg några bilar/mc's som stod ute och visade upp sig och det fanns lite ögongodis ;) Fint väder fick de idag iaf om man jämför med igår så det hoppas jag att de va nöjda med! :)

Annars så va jag och älsk och shoppade lite idag. Lite nytt till lägenheten bla :) Har även börjat med ett kosttillskott som är bra för hår, hud, naglar & mage. Det heter Silicea och är en typ av gel som man dricker och som innehåller mkt kisel. Vet inte om jag inbillar mig men tycker redan att jag märker resultat i positiv bemärkelse och jag har inte ätit det i mer än drygt 1 v :) Köpte på mig en till flaska idag så att jag har hemma. :))

Original silicea

Ikväll så vart det en pw med J och så tog jag en längre sväng efter att vi sagt hej då! Nu jäklar ska det trimmas! Körde styrka mage, rumpa, armar när jag kom hem med - heja heja! ;)

Nu tittas det på Fråga Olle, haha vilket folk det finns. Man lär sig mkt på det här programmet ;) hahaha...

Sov så gott godingar!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar