måndag 28 maj 2012

Ms Sunshine?

Varför kallas jag Carolina Swedish Sunshine?

Mitt nickname kom av att jag alltmer kallades just för Sunshine av sådana som träffa mig. Och detta pga mitt glada alltid positiva jag :) Jag har oftast ett leende på mina läppar och skiner som en sol. Mitt motto är "det löser sig" och jag lyfter hellre fram de positiva sakerna än att va negativ och bitter!

Så så fick det bli - Carolina Swedish Sunshine, that's me, remember that ;)

Ni finner mig på facebook där jag har en nystartad sida - gå gärna in och gilla/dela den när ni ändå är där! ;)


Vill ni bli vän med mig där så lägg till min profil vet jag ;)


Och på twitter har jag nyligen startat ett konto och där får ni gärna följa mej oxå! ;)


Häng med och håll kollen på mig! ;D
Och så hoppas jag att jag får era mungipor att peka uppåt efter ett besök hos mig ;)

Puuuuuss Puuuuuss

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar