måndag 28 maj 2012

Ny dag - Nya tag - Ledig dag :)

Godmorgon på er!

Hoppas ni sovit gott :) Roligt att se att det finns så många som läser den här varje dag trots att den inte är så gammal :) Vilka är ni? Tell me! ;D Glad att ni vill följa mig tycker jaaaag! :)

Idag är det inte strålande sol som det varit tidigare men va gör det, det är en ny fin dag och det luktar fortf sommar :)

Just nu har jag ätit frukost och lyssnar till ljudet av tvättmaskinen. Vardagssysslorna är ett måste! ;)

Idag ska jag nog ta och träna litte tror jag! Gäller att försöka hålla kroppen igång! Tyvärr är den inte på min sida och har ont just nu men man får försöka göra det bästa av situationen.. Imorgon har jag en telefontid inbokad till läkaren så får vi se va som sägs då...

Nej dags att surfa lite! Har lite framtidsplaner som skall planeras ;)

Puuuuss

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar