söndag 13 maj 2012

Lovely Day

Idag skiner solen och det är så himla underbart!! Bort med regn och rusk och fram med solens starka strålar :)

Frågan är vad man skall hitta på idag? Har mkt som behöver fixas i lägenheten så blir nog pyssel med älskling o ta tag i sådant när man ändå är ledig :)

Har sådan träningsabstinens med :-/ Och önskar att man kunde få börja hårdträna snart igen!! Har ju varit sjukskriven sedan nov och är fortf till viss del pga värk i kroppen bla mkt i ländryggen och lite andra symtom som det drar med sig.. Står under utredning men de har inte hittat något konkret än.. Jag vill ju bara att det ska gå över men börjar mer o mer få känslan av att det kommer förfölja mig livet ut :-/ Så frustrerande när man är pigg och vill en sak men kroppen inte alltid fixar det!

Så det har gjort att träningen blivit lidande på senaste tiden och det sucks big time! Var till en homeopat också för ett tag sedan som rekommenderade mer vila o typ ingen träning.. eller iaf inte så som jag vill... och det är också frustrerande... Vet inte hur eller vad jag ska göra med nåt just nu... Vill bara att det poff borta puts väck försvann och jag blir frisk som en nötkärna! :D

Får köra på den kurviga linjen nu och försöka bli fit i sinom tid... Curves are beautiful - right?? ;-D <3

Puss på er älsklingar - kom ihåg att ALLT LÖSER SIG! *klapp på axeln* ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar