torsdag 24 maj 2012

Plåtning!

Blev en kvällsplåtning idag! Och det kunde inte blivit mer passande för den här dagen har varit skiiiit annars :( Var nära på att inte bli någon plåtning pga all skit men kände att jag behövde rensa hjärnan lite och få må bra <3 Och då passade det perfekt med att göra det som är en så stor passion hos mig *lycka*

Vi åkte runt lite först och letade bra ställen. Stannade till på en del och plåtde lite men de sista stället vi valde fick nog de bästa bilderna ;) Hoppas på bra bilder och vad jag har hört så är det lovande ;D

Har även fått fler kommande plåtningar på G och det är skoj!

Sedan så gjorde jag nog Dagens Goda Gärning oxå :) Hittade ett bankkort ute på backen, tänkte ett steg längre och va lite detektiv och hittade kortets ägare :) Så nu slapp det spärras och personen blev glaaaad :) Det gjorde mig glad o varm i hjärtat :)

Nu är det Big Brother!

Pöss

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar